Γιάχος: Τα ρίχνει στον Τριτσώνη και δηλώνει: «είμαι έντιμος...»

Γιάχος: Τα ρίχνει στον Τριτσώνη και δηλώνει: «είμαι έντιμος...» | onsports.gr

Λαλίστατος αποδεικνύεται ο Θανάσης Γιάχος, ο οποίος με νέες δηλώσεις που του αποδίδονται σε ΜΜΕ της Χίου, ρίχνει το... μπαλάκι της ευθύνης για το μη καταλογισμό του πέναλτι εις βάρος του Ολυμπιακού στον Τριτσώνη.

«Δεν ήταν δικός μου χώρος ευθύνης. Ρώτησα τον Τριτσώνη και μου είπε ότι το χέρι του Μανιάτη ήταν κολλημένο και δεν υπάρχει πέναλτι. Δυστυχώς εγώ ήμουν ο διαιτητής και όλα πέφτουν πάνω σε μένα» τόνισε ο Χιώτης ρέφερι στην εφημερίδα «Αλήθεια», επαναλαμβάνοντας ότι ουδέποτε έκλαψε μετά το τέλος του αγώνα, αλλά ότι όντως ζήτησε συγγνώμη από τους ανθρώπους του Αστέρα. «Μια φάση σε ένα δευτερόλεπτο κάνεις ένα λάθος και τότε ξεχνιούνται όλα. Είμαι έντιμος. Δεν το έκανα επίτηδες» τόνισε μεταξύ άλλων ο Γιάχος.

onsports

0 σχόλια: