Τέλος ο Καραγκούνης από Παναθηναϊκό!


Το διαζύγιο του με τον Παναθηναϊκό ανακοίνωσε μέσω του NovaΣΠΟΡ FM ο Γιώργος Καραγκούνης. Ο διεθνής μέσος φανερά συγκινημένος ανέφερε τους λόγους που τον οδήγησαν στην απόφαση να αποχωρήσει από το "τριφύλλι" μετά από πολυετή παρουσία στην ομάδα.

Ο Γιώργος Καραγκούνης δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Σίγουρα ο ενδεδειγμένος τρόπος να πω το αντίο μου στον Παναθηναϊκό δεν θα ήταν μέσα από ένα χαρτί. Είχα αποφασίσει πριν από το παιχνίδι με την Μάδεργουελ ότι δεν θα συνεχίσω στον Παναθηναϊκό ωστόσο περίμενα να περάσει.

Από πέρσι είχα δει κάποια πράγματα. Έγιναν κάποιες συζητήσεις με τη διοίκηση η οποία ήθελε να κλέισω την καριέρα μου στην ομάδα. Κάτι άλλωστε που το ήθελα και εγώ. Όπως είπα όμως δεν συμβάδιζαν κάποια πράγματα όπως η επιθυμία του προπονητή για παράδειγμα και η αντιμετώπιση που είχα.

Ηταν μεγάλη μου τιμή που φόρεσα την φανέλα του Παναθηναϊκού όλα αυτά τα χρόνια. Την περίοδο 2000-2003 ζήσαμε μοναδικές στιγμές. Όλες οι στιγμές αυτές ήταν ανεπανάληπτες. Εκείνο που μου είχε μείνει ήταν πως δεν καταφέραμε να πάρουμε ένα ευρωπαϊκό Κύπελλο. Είτε αυτό ήταν ΟΥΕΦΑ είτε ένα Τσάμπιονς Λιγκ. Σίγουρα το δεύτερο είναι δύσκολο αλλά φτάσαμε δύο φορές μια ανάσα από τα ημιτελικά. Κοντράραμε την Πόρτο του Μουρίνιο.

Σίγουρα θέλω να παίξω ποδόσφαιρο και να συνεχίσω. Έχω μια οικογένεια, έχω τρία παιδιά και το εξωτερικό μοιάζει η καλύτερη λύση. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι συγκεκριμένο. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις διοικήσεις στον Παναθηναϊκό. Σε όλους τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Σε όλους τους ανθρώπους στην Παιανία γιατί έχουμε περάσει πάρα πολλές ώρες μαζί τους. Σίγουρα έχω ξεχάσει πολλούς και ζητάω συγγνώμη»

0 σχόλια: