«Η Χρυσή Αυγή δεν είναι απειλή για τη Δημοκρατία»


Β. Πολύδωρας: Ιδρώνω όταν σκέφτομαι ότι υπάρχουν 1,5 εκατ. άνεργοι και ψηφίζω τα μέτρα με πόνο καρδίας

«Δεν είναι απειλή για τη Δημοκρατία η Χρυσή Αυγή» επανέλαβε ο Βύρων Πολύδωρας και τόνισε ότι μίλησε για συνεννόηση και όχι για συνεργασία με τη Χ.Α. Ξεκαθάρισε μάλιστα ότι «δεν είμαι χρυσαυγίτης» και είπε ότι το προσκλητήριο είναι προς τους ψηφοφόρους και όχι προς το κόμμα της Χρυσής Αυγής. 

«Έχω παρατηρήσεις που διατυπώνω σε εκείνους που οργάνωσαν την συκοφαντική εκστρατεία εναντίον μου. Όποιος κάνει επιλεκτικά απομόνωση του κειμένου, είναι κακοήθης. Όποιος και να το κάνει. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος θεωρητικός, θα μου το απαγορεύσετε;», είπε προς όλους. 

«Εγώ μίλησα για συνεννόηση με την έννοια ότι θέλω να κάνω μία άμυνα σε έναν κίνδυνο υπαρκτό. Μίλησα για συνεννόηση με τη Χρυσή Αυγή και όχι σε συνεργασία», πρόσθεσε.
Πρόσθεσε ότι «ο πόνος από την τρόικα οδηγεί τον ψηφοφόρο στη Χρυσή Αυγή». 

Ο Βύρων Πολύδωρας ανέφερε ακόμη ότι: «Εγώ είμαι ένας πολιτικός με πολιτική ανάλυση. Μίλησα για συνεννόηση με τον κόσμο. Δολιότητα είναι η διαστρέβλωση των λεγομένων μου».

«Όταν υπάρχει μία ένταση, η δουλειά των συναδέλφων δεν είναι να κάνουν ανταγωνισμό. Χρειάζεται το ηρεμιστικό, η εκτόνωση. Αυτά τα πράγματα δεν μπορούν να αποτελέσουν πρώτη ύλη για το 2013».

Αναφέρθηκε όμως και στο μνημόνιο, λέγοντας: «Ιδρώνω όταν σκέφτομαι ότι υπάρχουν 1,5 εκατ. άνεργοι. Ψηφίζω τα μέτρα με πόνο καρδίας. Ψηφίζω τα μνημόνια με πόνο καρδιάς. Δεν έχω το κουράγιο να κάνω το σάλτο μορτάλε. Δεν έχω το δικαίωμα να πολεμώ αλλά να είμαι όρθιος στον αγώνα;». Και ξεκαθάρισε: «Δεν είμαι σιωπηλός. Όλοι ξέρουν ότι έχω μια σκέψη κριτική. Γιατί δεν γίνεται σοβαρή συζήτηση με δημόσιο λόγο; Μη σπαταλάτε την ικανότητά σας. Δεν είναι στις σκέψεις μου να κάνω αντιδικία ούτε με το Σαμαρά ούτε με κανέναν. Αν ήθελα να χτυπήσω τον Σαμαρά, θα τον χτύπαγα στα ίσα. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου», είπε.

Και πρόσθεσε: «Είναι συκοφάντες αυτοί που θέλουν να χτυπήσουν τον Πολύδωρα. Δε θέλω να συγκρουστώ με θέσεις που διατύπωσε ο αρχηγός και άλλα στελέχη της παράταξης. Έχω διαφορετική άποψη όμως. Δεν είμαι κασέτα του αρχηγού της ΝΔ, έχω διαφορετική άποψη».

Ο Βύρων Πολύδωρας, αναφέρθηκε και στις χθεσινές δηλώσεις της Φωτεινής Πιπιλή λέγοντας: «Όταν εγώ ήμουν στη Νέα Δημοκρατία, εκείνη δεν ξέρω πού ήταν». «Σας λέω ότι έφαγα “πόρτα” από την ηγεσία της Χρυσής Αυγής με την ανακοίνωσή της. Αν με διαγράψει το κόμμα μου, εγώ θα ελευθερωθώ». «Θα έχω ελευθερωθεί από την άποψη της διατύπωσης της γνώμης», ξεκαθάρισε. «Δεν ψάχνω για κόμμα, ούτε πάω σε κόμμα, ούτε φτιάχνω κόμμα. Άλλοι τα έκαναν αυτά», σημείωσε με νόημα. «Δεν θα ντρέπομαι γιατί είμαι κολόνα», πρόσθεσε. «Δεν θα έρθουν τα φυτά να κλονίσουν την εικόνα», είπε.

Ο κ. Πολύδωρας αναφέρθηκε και στα στελέχη της ΝΔ που έχουν εκφράσει διαφορετική άποψη από εκείνον, λέγοντας: «Δεν θα προβληματιστώ γιατί δε με θέλουν» και σημείωσε ότι θεωρεί τη Χρυσή Αυγή αναλώσιμη. 

Τόνισε πάντως στο κλείσιμο της συζήτησης ότι ακούει το λαό που δεν μπορεί να αντέξει άλλα μέτρα.

0 σχόλια: